Shopping

Jeg har gått litt "amok" på shopping i det siste. Ikke helt fullstendig amok, heldigvis, men jeg har helt klart shoppet mer enn jeg pleier :P Noe må man jo unne seg?
Jeg har funnet noen topper/overdeler på salg og en del smykker og lignende. Ikke så veldig fornuftig shopping egentlig, men slikt må jo også byttes ut en gang i blant ;)

Litt mer fornuftig var kjøpet av disse skoene. De er kjempe gode! Og så kostet de ikke over tusen kroner som alle de andre jeg så på som var av slik kvalitet og like gode. Kjempe fornøyd! Gleder meg til å bruke dem =)



Så litt mindre fornuftig kjøp igjen.... Jeg gikk tilfeldigvis innom Bagorama og der hadde de utsalg så jeg endte opp med en veske og ei lommebok. Lommebok hadde jeg tenkt å skaffe meg uansett, men veske trenger jeg egentlig ikke flere av. Men den var jo så fin :P

Veske

Lommebok



Så var det kjøpet som noen vil kalle minst fornuftig, men som jeg vil kalle veldig fornuftig! Hehe :P
Jeg klarte så absolutt ikke å la være når jeg så disse på Ark.
Komplette samlinger av verkene til: Jane Austen, Brontë-søstrene, William Shakespeare og Edgar Allan Poe. Jeg gleder meg til å lese disse :D Vil nok ta litt tid før jeg kommer så langt, men nå har jeg de klar i bokhylla når den tid kommer ;)




Nå skal jeg kose meg på soffaen med en eller annen film (ikke bestemt meg for hvilken film enda). Ble sliten i føttene etter å ha trava rundt på senteret i dag også så nå skal det bli godt å legge seg rett ut ei stund.
Jeg fant nye smaker på dette Willy Wonka-godteriet som jeg har dilla på: Totally tropical punch/Road rash raspberry og Gotta-have grape/Seriously strawberry. Spennende :P





God lørdag! =) 



Kommentarer

  1. Grattis! :-D

    Og så fint bilde av dæ nederst!

    SvarSlett
  2. Takk takk =)

    Og takk! :D Vart da faktisk itj så gæli d bilde xP

    SvarSlett
  3. Ååå så kjekt! Gratulerer med alt det nye du har kjøpt deg! Vesken var skikkelig fin! Når det er salg kan du alltid handle på god samvittighet ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk =)
      Ja ikke sant ;) Veldig greit med salg ja ;)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018