Diller i august

1. Sangen "Futatsu no Kodou to Akai Tsumi" av ON/OFF: Sangen er brukt som intro i Vampire Knight (anime).

2. Sangen "Still Doll" av Wakeshima Kanon: Denne sangen er brukt som avslutning i Vampire Knight.

3. Flame of Recca: en manga jeg leste på telefonen og dermed leste på så fort jeg hadde ledig tid et sted, som f.eks når jeg ventet på noen eller sto i kø på butikken. 

4. Sons of Anarchy: Ble endelig ferdig med denne serien. Serien er bra den altså, men det var godt å bli ferdig. 

5. Naruto Shippuden Movie 7- "The Last": Jeg synes det var litt rart at denne filmen kom nå i sommer da anime-serien ikke er ferdig enda og denne filmen finner sted etter at anime-serien er ferdig, men samme det for den var jo så bra. Den var så bra at jeg måtte sen den to ganger :-D





6. Martna: For første gang på flere år var jeg hjemme når det var martna. Det er ikke så nøye med karuseller for min del, men det er koselig å henge med venninner, spise is og se oss litt rundt på kjøpesenteret og tivoliet. 

7. In This Moment: Fikk dilla på dette bandet etter det ble spilt en del på et par nash. Så langt spesielt dilla på Blood og Whore

8. Firefly: Jeg trodde jeg hadde sett denne tv-serien, men det hadde jeg tydeligvis ikke så da måtte jeg jo se den ;-) Jeg så også filmen som fortsetter fra tv-serien og leste det jeg fant av tegneserien.


9. Sangen "Repetition" av Purity Ring: Vet ikke helt hvor jeg kom over denne sangen, men den satt seg godt fast og har blitt sittende lenge. 

10. Sangen "Ichiban no Takaramono" av Girl Dead Monster: Enda en sang fra en anime-serie jeg har sett (Angel Beats!)

11. Sandwich is: Jeg kom over en 15-pack med Sandwich is på Rema en dag og måtte jo selvfølgelig ha med meg en sånn hjem. Har klart å spise opp nesten alle :-P

12: Dragon Ball Z: Denne anime-serien har jeg brukt ganske lang tid på, kanskje ikke så rart med tanke på at den har 291 episoder.

13: Tv-serien Shameless (US): Begynte egentlig på denne serien for ca ett år siden, men har glemt den litt og ikke tatt den opp igjen før nå. 



14. Fotoutstilling: En venn har hatt fotoutstilling på en café her i byen denne måneden. Jeg måtte selvsagt kjøpe et bilde :-D

15. Tegne: Har tegnet igjen for første gang på en god stund. Jeg bør virkelig bli flinkere til å tegne litt oftere for det er utrolig avslappende. 

16. The Immortals: Bokserie på seks bøker skrevet av Alyson Noël. 

17. Bleach: Jeg har sett anime-serien for lenge siden, men den sluttet plutselig. Så nå når jeg fikk bekreftet at mangaen fortsetter videre måtte jeg begynne på den. Siden det er lenge siden jeg så animen bestemte jeg meg for å lese fra begynnelsen så jeg fikk litt repetisjon. Gleder meg til jeg kommer så langt at jeg ikke lenger vet hva som skjer. 

18. Hettegenser: Jeg kjøpte meg en hettegenser med motiv fra Bleach. Den passet heldigvis og er god og varm. Jeg vil påstå det er den kuleste hettegenseren i byen :-P 

Genseren ser slik ut (tatt fra nettsiden jeg bestilte den fra)




Til slutt: forsiden til kapittel 374 i mangaen Bleach (Love, love, love)






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018