Diller i november

Jeg har ikke vært så flink til å skrive ned dillene i november så det er sikkert noen som er glemt, men her kommer i alle fall de jeg har skrevet ned og noen jeg har kommet på i etterkant.



1. Hannibal Lecter: I oktober så jeg tv-serien Hannibal. Etter det fant jeg ut at jeg måtte lese bøkene og så se filmene på nytt. Det ble plutselig et helt prosjekt som sneik seg fram i køen, foran andre bøker og filmer, rart hvordan det der skjer. Jeg ble ferdig med bøkene og så to av filmene i november.

2. Lovehearts: Lenge siden jeg har spist Lovehearts,så når jeg var så lur (eller rettere sagt dum) å ta med en rull på jobb en dag så ble de på magisk vis borte i løpet av kort tid.





3. Konsert: Fikk med meg tre konserter i november. En minikonsert, en med Skei & PT og en i regi av Pønkforeninga. Konsertene var bra med bra musikk og god stemning. 


4. Kattebesøk: Jeg passet en pus mens eieren var borte noen dager. Det var koselig besøk å ha. Skikkelig kosepus :-D


Glad i å ligge i fanget


og gjerne helt oppi ansiktet



4. Kino: I november var det Den Store Kinodagen og da var jeg selvsagt på kino. Bestevenninnen min ble med å så Bølgen og Black Mass. To filmer rett etter hverandre på en dag var litt krevende, men vi fikk det til ;-) Jeg så også Spectre og MockingJay Part 2 på kino forrige måned, så jeg så faktisk hele fire filmer på kino i november.


5. Tidlig julegave: Jeg fikk "Asbjørnsen og Moe Samlede Eventyr I-II" i julegave på forskudd av mormor. Happy smiley face!




6. The Mentalist: Enda en serie som jeg begynte å se når den gikk på tv, men som jeg datt ut av etterhvert. Så seks sesonger på Netflix på en måned.




7. Black Friday: Jeg skulle egentlig ikke på shopping da jeg først ikke synes det var noe særlig bra tilbud, så oppdaget jeg at Ark på Amfi her i byen hadde 50% på alle bøker (unntatt de utgitt i 2015) og da måtte jeg jo ta en tur nedover likevel. Jeg kjøpte med bøker som allerede er på leselisten min: Engelsfors-trilogien av Mats Strandberg og de fire første bøkene i Peter Grant-serien av Ben Aaronovitch.


8. Rock Musical Bleach: Musikal. Av en av mine favoritt anime serier. Jupp. Jeg var mildt sagt skeptisk. Jeg så ikke for meg at det kom til å fungere særlig bra, men det gjorde det faktisk. En ting som gjør det ekstra bra er at skuespillerne er de som har stemmene i animen. En annen ting er kostymene. Digger dem! Etter å ha sett forestillingen fant jeg ut at det bare var en av flere, det har visst vært hele ti forestillinger! Jeg har sett tre av dem så jeg har noen igjen :-P







Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018