Diller i juni 2018


1. Hjemmehelg: Alltid så godt når jeg kan komme meg hjem for en helg, selv om jeg ikke egentlig jobber og bor såååå langt unna.

2. Bursdag: Min bestevenninne Heidi (Link til bloggen hennes) hadde bursdag mens jeg var hjemme en helg. Jeg var så glad for at jeg fikk med meg det. Vi kosa oss skikkelig hele gjengen.

3. Sense 8: For en fantastisk serie. Den er litt weird, men på en bra måte. Skikkelig berg og dalbane.

Bildekilde: IMDb


4. Kino: Passer fortsatt på å dra på kino når jeg er hjemme om det er noe jeg vil se, for det er jo ikke kino der jeg jobber og bor for tiden...

5. Sykemelding: Plutselig var jeg skikkelig dårlig i en periode, såpass at jeg ble sykemeldt i nesten to uker. Jeg var heldigvis ok nok til å reise hjem, så jeg fikk sovet i egen seng.

6. Eragon: Jeg har lest serien om Eragon tidligere, men jeg fant ut at jeg ville høre den på lydbok også. Perfekt å høre på når jeg skal sove, koser meg skikkelig.

Bildekilde: Amazon


7. Cold Case: Fikk fullført serien. Endelig. Bra serie.

8. Attack on Titan: En anime-serie jeg har ventet med å begynne på fordi jeg fryktet at jeg ville bli hekta og at det da ville bli kjipt å vente på nye episoder. Jeg hadde rett. Jeg bestemte meg plutselig for å begynne på den og kort tid etter satt jeg oppgitt og i krisetilstand fordi jeg hadde sett alt som har kommet av serien så langt.

Bildekilde: IMDb


9. Shopping: Mens jeg har jobb og inntekt passer jeg på å investere i klær nå garderoben begynner på bli tynnslitt. Passet veldig bra at det var tilbud også (hihi).

10. Festival: Jeg fikk dratt hjem når det var festival i hjembyen min og unnet meg å være med på den ene kvelden. Jeg så Amanda Delara, Lissie, Gåte og Ogras. De var alle kjempebra.

11. Bli ferdig med opplæring på jobb: Egentlig ganske skummelt og fælt, men alle på teamet jeg ble plassert på er koselige så det gikk overraskende bra.

12. Oslo-helg: Jeg tok meg en langhelg å besøkte mamma i Oslo. Fikk shoppa litt der også, og spist ordentlig indisk (et must når jeg er i Oslo).

13. Eminem: Og det beste med helga i Oslo da; Eminem-konsert. Eller, det var jo en dagsfestival med andre artister også, som Klovner i Kamp og Onkel P, men hovedgrunnen til at jeg var der var jo Eminem. Det var to andre artister der også, men hva de drev med på scenen aner jeg ikke og jeg husker ikke hva de heter en gang.

Bildekilde: Dagsavisen




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018