Diller i april 2018


1. Bursdag: Romkameraten overrasket meg med ballonger og gave og så så vi Ringenes Herre og spiste pølsepizza og Oreo-iskake :-D

2. Ready Player One: En kamerat ble med meg på kino å så denne. Vi hadde begge lest boka. Filmen var selvsagt ikke like bra, men den var grei.

Bildekilde: IMDb


3.  Criminal Minds: Det ble en del Criminal Minds med romkameraten denne måneden også.

4. Ommøblering på kjøkkenet: Etter å ha flyttet om litt på kjøleskap og slikt ble det plutselig så mye bedre plass :-D

5. Ringenes Herre på lydbok: Igjen. Det har blitt en vane å sette på denne når jeg skal legge meg til å sove. Det er så behagelig måte å sovne på <3

6. A Quiet Place: Romekameraten, bestevenninna mi og jeg så denne på kino. Jeg hadde ikke noe som helst trua på denne filmen når jeg leste om den, men når den plutselig fikk så mye skryt så måtte vi jo se den. Og jaggu var det verdt det.

Bildekilde: IMDb


7. Ny sykkel: Jeg kjøpte meg en ny sykkel da jeg ikke lenger klarte å bruke den jeg hadde. Det er visst noe med lavt styre og alder som ikke passer helt sammen (haha). Siden det ikke lenger var behagelig å sykle på en sykkel med lavt styre så kjøpte jeg meg en skikkelig damesykkel med høyt styre og nå er det så mye mer behagelig å sykle seg en tur.


Bildekilde: Biltema.no




8. Høre ferdig enda en bok i Wheel of Time-serien: Denne serien kommer til å ta en evighet å bli ferdig med...

9. Strikke min første kofte: Jeg har strikket noen gensere før, men ikke kofte så jeg tenkte det var på tide å se om jeg får til en. Det blir en Rygje-kofte som blir til meg selv da jeg har ønsket meg en kofte lenge. Jeg strikker den i andre farger enn den på bildet nedenfor.

Bildekilde: Oppskriftshefte jeg har kjøpt


10. Filmkveld: Filmkveld hos min bestevenninne Heidi (link til hennes blogg) er alltid toppers. Denne gangen var også ene søstra hennes med :-)

11. Enda en bursdag: Mormor ble 72 år og det feiret vi med å samle oss og spise middag ute. Kos ja.

12. Et par "sightseeing"-turer til Rørvik: Jeg ble innkalt til et jobbintervju i Rørvik og bestemte meg for å dra dit i stedet for å ta intervjuet over telefonen så jeg fikk sett stedet. Litt senere ble det enda en tur da det ble:

13: Jobb: Jeg fikk jobben så da ble det enda en tur til Rørvik for å finne plass å bo og skrive kontrakt (ikke snakk om at jeg hadde flytta dit uten plass og bo eller kontrakt i orden). Under ei uke etterpå ble det:

14: Flytting: Igjen. Blæh. Men denne gangen flytta jeg ikke helt. Kontrakten på jobben er bare ut august måned så det er ikke aktuelt å si opp leiligheten hjemme og flytte helt til Rørvik og så sitte fast her om det ikke blir mer jobb.

15. Vrake bil: Før jeg flytta til Rørvik ble det så jeg vraka bilen min. Ikke noe poeng i å prøve å koste på den noe mer penger... Jeg var forberedt på det en stund så det var overraskende lite trist. Bare upraktisk å ikke ha bil egentlig.

16. Westworld: Denne serien startet på igjen da. Jeg venter i spenning på om jeg kommer til å like serien noe bedre. Så langt er den bare rar og litt kjedelig...

17: Hjem på besøk: Første helga etter jeg flytta til Rørvik kom jeg meg hjem en tur. Det var godt for hjemlengselen var stor. Rørvik er en fin plass, men det er ikke hjemme så jeg har så langt ingen planer om å bli om jeg finner meg annen jobb nærmere hjemme. Men enn så lenge sitter jeg fast her. Det er fint med jobb, men f...ings Nav altså.

18. Avengers: Infinity War: Jeg måtte passe på å se denne på kino når jeg var hjemme på besøk for det er jo selvsagt ikke kino i Rørvik...

Bildekilde: IMDb


19: Enda en filmkveld: Samme helg som jeg var hjemme fikk Heidi og jeg til en filmkveld. Sååå koselig :-D



Kommentarer

  1. Så flotte diller! Sjalu på sykkelen din med høyt styre. Vi sees antagelig i helgen om alt går etter planen og du kommer! Nå skal jeg legge meg straks, og lytte til lydbok. Ikke LOTR, men har startet på en ny krimserie på lydbok (Edvart Matre (hovedperson) av Chris Tvedt), og det er jo alltid gøy. Blod, mord og ondskap i ørene når jeg skal sove er noe jeg vet å sette pris på. Men det er no bare meg, ha ha!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk =) Heldigvis gikk det som planlagt i helgen :-D
      Oi, den serien virker spennende. Edvart Matre havner visst på lista mi han også. Jeg har ikke prøvd å høre krim når jeg skal sove enda, men det funker helt sikkert ;-)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018