Diller i juli 2018


Liiiiit bittelitt sent ute denne gangen.... Men bedre sent enn aldri er det visst noe som heter.

1. Attack on Titan: Jeg så ferdig det som var kommet av serien så langt. Hekta!

Bildekilde: ImDB


2. Nyte de findagene vi fikk

3. Ant-Man and the Wasp: Filmen i seg selv var ikke så innmari bra, men det var action og underholdning så jeg klager ikke.

4. Middag med mormor: Mormor og jeg gjorde som vi pleier når jeg får til å komme hjem en helg og har tid, nemlig å spise middag på thairestauranten :-D

5. World of Dance: Det hadde begynt en ny sesong av denne serien så den måtte jeg jo begynne på.

Bildekilde: ImDB


6. Hereditary: En av to filmer jeg så på kino en helg jeg var hjemme. Ikke en favorittfilm, men jeg koser meg bare ved å være på kino jeg så (hihi).

7. Another: En anime-serie jeg har sett før, men som jeg så om igjen. Jeg tror ikke jeg egentlig skjønner den helt, men jeg liker den veldig godt :-P

Bildekilde: ImDB



8. Fullføre Wheel of Time #8: Så digg! Jeg liker serien, men f.... så lang den er. Vanligvis har jeg ikke noe imot lange bøker, men disse er lange og trege. Begynte på bok nummer 9 også.

9. Middag ute med kolleger etter senvakt: En fredag jobbet jeg og de jeg har best kontakt med på jobb sent samtidig så da fant vi ut at vi skulle spise en sen middag ute sammen. Veldig koselig.

10. X-Files: Jeg har sett serien før, men ikke de nye sesongene som kom. Siden det var en god del år siden jeg så serien bestemte jeg meg for å se alt fra begynnelsen av.

Bildekilde: CTV


11. Salg: Jeg fant nattklær for en billig penge på Cubus, noe jeg faktisk trengte. Elsker salg!

12. Roadtrip for å hente benk: Romkameraten og jeg kjørte litt over en times tid til en annen by for å hente en utebenk som jeg hadde sett for meg som de ikke hadde hjemme. Verdt det! Vi fikk også kjøpt bringebær på tur tilbake så det ble syltetøy :-D

13: Bruktbutikk: Hadde litt fri og fikk lånt bil noen av gangene jeg var hjemme så da ble det er par turer på bruktbutikk.




Kommentarer

  1. You need to experience a tournament for just one of the finest blogs on the internet. Let me suggest this web site! Good Friday Prayer Message

    SvarSlett
  2. You need to experience a tournament for just one of the finest blogs on the internet. Let me suggest this web site! Mothers Day Wishes For Friend

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018