Den andre siden av gleden

Forfatter: 
Lydbok
Lånt på biblioteket


"Ella Beene er ufattelig lykkelig. Hun har en mann som elsker henne og to stebarn som forguder henne. I tre år har barna ikke hatt en annen mor enn henne. Alt er idyll - inntil Joe dør og etterlater henne en forretning som er sterkt forgjeldet og barnas mor Paige dukker opp. Hun vil ha tilbake foreldreretten til barna, og Ella innser at Joe har ikke vært helt åpen om Paige. En rørende fortelling om kjærlighet, hemmeligheter og fortielser, men fremfor alt en tankevekkende historie om at noen ganger må man gi slipp på alt som betyr noe for å beholde det."


Jeg har ikke mye å si om denne boken. Ikke fordi det ikke er noe særlig å si om den, men rett og slett fordi jeg ikke riktig finner ordene. Det jeg kan si er at denne boken ble en sterk opplevelse for meg. Det føltes som at hjertet mitt gikk i tusen knas når Joe døde og jeg fikk nesten panikk når den biologiske moren dukket opp. Jeg levde meg helt og holdent inn i denne fortellingen.

En bok en absolutt bør lese om en liker sterke, emosjonelle fortellinger.

Nå får jeg ikke ned noe mer så det får holde. Les den og døm selv, eller la det være ;)


5 av 5 stjerner

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018