Diller i oktober


  1. Bokserien The Mortal Instruments: Jeg har lest første bok før, men nå fikk jeg endelig lest hele serien. Har også begynt på triologien The Infernal Devices, som tilhører samme verden, men der handlingen er satt til før The Mortal Instruments. 
  2. Strikking: På denne tiden av året blir det en del strikking. Hovedsaklig ullsokker, flere familiemedlemmer og venner ønsker seg ullsokker i julegave eller vil gi ullsokker i gave til noen av sine kjære. 

   3. Laktosefri sjokolade: Pappa hadde med laktosefri sjokolade til meg fra Sverige. Lykke! =) Disse finnes nå også enkelte steder i Norge, men da snakker vi dyrt!


    4. Supernatural og Vampire Diaries: Nye episoder kom nå i oktober.




    5. Death Note: Jeg har lest mangaen, har den i bokhylla, men har ikke rotet meg til å se animen før nå.



    6. Film: Det har faktisk blitt noe film i oktober =) Jeg har vært på kino tre ganger og har hatt hele seks filmkvelder :D

   7. Sangen One Reason: intro til animen Deadman Wonderland.

   8: Søstrene Grene: Butikk en finner mye fint og snedig, til ikke altfor mange penger =)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018