Diller i juli

1. Nano: Japansk-amerikansk kvinnelig artist som jeg har fått dilla på. Ikke alt hun har er like bra, men noen av dem klarer jeg ikke slutte å være hekta på, spesielt sangen Nevereverland. Jeg har like dilla på musikkvideoen til Nevereverland som selve sangen.


2. Ikea: Fikk endelig vært på Ikea, noe jeg har planlagt lenge, men som jeg ikke har hatt tid eller råd til får denne måneden. Endelig fått mer orden hjemme. Og heldigvis har jeg en kjempesnill pappa som stiller opp å kjører og bærer =)

3. X-Men: Days of Future Past - Rogue Cut: Jeg fatter ikke hvorfor de kuttet ned filmen! Denne versjonen er så mye bedre! Den forklarer flere spørsmål jeg hadde etter jeg så kinoversjonen, og den varer bare ca et kvarter lenger.

4. The Archers og Avalon: Endelig kunne jeg finne fram en YA-serie igjen! Jeg har lest en del tungt stoff så langt i år så det var herlig å kunne lese noe lettere. Enda en bok-kjæreste fikk jeg meg også :P





5. Instagram: Siden godeste Heidi sa jeg var "for kul for Instagram", så måtte jeg selvsagt ordne meg Instagram.

6. Litago lettere melk med jordbærsmak: Laktoseredusert = jeg kan drikke den. Så digg! Vet ikke når den kom, jeg oppdaget den først nå i sommer. Dessverre finner jeg den ikke i noen av dagligvarebutikkene her, bare på bensinstasjoner.

7. Sons of Anarchy: Fortsatt. Jeg hater serien, men jeg digger den. Klarer ikke slutte å se.

8. Hekling: Jeg har begynt på (enda) et lappeteppe. Det er herlig å hekle mens jeg glaner tv.

9. Pukka te: Jeg har ikke smakt så mange av sortene enda, men de jeg har smakt er veldig gode.





10. One Piece Movies: One Piece er en anime-serie jeg følger med på, men som jeg ikke har sett på en stund. Jeg elsker serien, men har av en eller annen grunn ikke begynt på den igjen etter ferien. I stedet har jeg sett noen flere filmene, som jeg burde ha sett for lenge siden. 



Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018