Diller i september

1. Capri Sonne: Fikk en del Capri Sonne av pappa etter at han hadde vært i Sverige en tur. Nom nom =)

2. Hekle: Jeg har heklet et par lappetepper til meg selv og et på bestilling. Enda et teppe er bestilt, men ikke ferdig da jeg må vente på at butikken får inn mer garn.

3. Sherlock Holmes: Jeg begynte på den komplette samlingen av Sherlock Holmes- fortellinger som jeg har hatt stående i bok hylla en stund. Storkoser meg =)

4. Tv-serien The Tudors: Satt jeg å så mens jeg heklet.



5. Animen Mirai Nikki (Future Diary): Jeg leste mangaen i fjor. Jeg har gått gjennom listen over mangaene jeg har lest og begynt å se animen av dem (de jeg ikke allerede har sett).





6. Lydbok: Hørte et par lydbøker. Digg (og snedig) å høre på lydbok mens en lager mat, tar husvasken og lignende.

7. The Martian av Andy Weir: En av lydbøkene jeg hørte. Jeg var litt skeptisk til boken før jeg begynte på den, men jeg var solgt allerede etter første avsnittet (eller faktisk kanskje første setningen).




8. Mangaen Deadman Wonderland: En av animene jeg har sett, som plutselig bare sluttet uten å være ferdig. Så når jeg fant ut at mangaen fortsatte der animen slapp, måtte jeg jo lese den.






9. Nytt bilde på veggen: Fikk hengt opp bilde jeg kjøpte på fotoutstillingen til min venn Thomas.

10. James Bond: Holder fortsatt på med å se James Bond filmer. Har snart sett alle.





Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018