Diller i november

Her kommer diller for november, noe sen da dagene plutselig har gått altfor fort. Dette er hva jeg har skrevet ned, og det som ikke har blitt skrevet ned er glemt :-P


1. Bleach manga: Denne ble plutselig ferdig. Helt ferdig. Ikke noe mer Ichigo. Sukk.






2. Westworld: Denne har jeg hatt på listen min siden sommeren 2015. Og nå kom den endelig! Jeg hadde ikke undersøkt noe mer om serien enn det som var tilgjengelig sommeren 2015 (altså minimalt), så jeg visste ikke egentlig hva jeg kom til å få. Fornøyd? Jepp.






3. Flere episoder av Supernatural, Vampire Diaries, Flash, Arrow og Legends of Tomorrow: Elsker høsten! Så mye å se på! :-D

4. The Stream: Jeg har fortsatt å følge med og kost meg med hver episode.

5. Den Store Kinodagen: Masse filmer til halv pris! Som å komme til himmelen! :-P Verdens beste Heidi (link til bloggen hennes) og jeg fikk sett hele tre filmer :-D En rett over midnatt på fredagen og to på lørdagen ;-) Filmene vi så var: Doctor Strange, Kongens Nei og Jack Reacher.

6. Lese på senga: Jeg har ikke lest lite i år, men det har godt i perioder. I lengre perioder har jeg heller sett film eller serier, men i november fikk jeg mer leselyst og fikk dilla på å lese på senga igjen. Ikke alltid så lurt, men så kos!

7. Skittles: Den som er med fruktsmak. Hekta. Nom!




8. Harry Potter: Harry Potter-maraton i forkant av Fantastic Beasts and Where to Find Them på kino.

9. Ordet "brilliant": Jeg blir like glad i det ordet hver gang jeg ser Harry Potter. Love it!

10. Fantastic Beasts and Where To Find Them: Leste boka og så filmen på kino. Så fornøyd!






11. Narnia: Heidi og jeg så Narnia hos henne en kveld. Lenge siden jeg har sett de filmene. Det var skikkelig koselig å se den igjen.

12. Snø: En dag ble det endelig hvitt og fint ute. Så regna det bort...

13. D.Gray Man Hallow (anime): Så ferdig alle episodene som har kommet. Frykter for at jeg må vente lenge på mer. Det gikk i alle fall flere år før animen endelig fortsatte. Sukk. Liker ikke å vente :-P

14. Perlehviskeren og Natthaven: To fantastiske barnebøker jeg fikk låne av Heidi. De er skrevet av Cathrine L.Wilhelmsen og illutrert av Petter Winther.


                  



15. Sverige: Jeg fikk pappa til å kjøre en tur til Sverige igjen så jeg  kunne handle ting og tang til jul. Som det meste består i vegetarfarse, brus og snacks :-P Det har nå blitt som en tradisjon. Koselig ja :-)

16. Klementiner: På denne tiden begynner de å bli gode. De er aller best før jul!

17. Odinsbarn: Første bok i trilogien Ravneringene, skrevet av Siri Pettersen. Som jeg har gledet meg! Og var det noe som var verdt å glede seg til? Å ja! :-D











Kommentarer

  1. Heei. Hver gang jeg leser dillene dine tenker jeg at jeg må begynne igjen. Gjør jeg det? Nei. Åhh. Du får listene til å se så enkle ut men vi som driver med dette vet at det er de ikke. En må hele tiden være bevist på tanker en har og hva man faktisk gjør. Og, ikke minst: SKRIVE DET NED mens man husker det.

    Men jeg savner det. En dag. En dag.

    Dette var en veldig fin liste!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk =)
      Ikke alltid like lett å huske å skrive ned ting nei, selv om jeg har notat på mobilen... Ofte blir jeg reddet av at jeg har husket å skrevet ned hva jeg har gjort om dagene i 5 års dagboken jeg har :-P Den pleier jeg å skrive i hver kveld.

      Slett
    2. Ja, den 5årsboken din er veldig snedig! :-D Har ikke kjøpt meg avtalebok/dagbok for i år enda jeg! :-O Året er vel ferdig innen jeg kommer meg dit, ha ha ha.

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018