Diller i desember 2016

Riktig godt nytt år alle sammen! Jeg håper 2017 er god mot dere og at dere får lest mange flotte bøker :-D


Mitt første innlegg i 2017 blir mine diller for desember:

1. Julebrus: Desember er den store julebrus-måneden. Da er det denne julebrusen som gjelder:



2. Råta og Evna: Bok nummer to og nummer tre i Ravneringene-trilogien skrevet av Siri Pettersen. 

3. Westworld: Denne tv-serien har satt seg høyt opp på lista mi over serier jeg har hekta på. Riktig nok ikke like høyt som Supernatural :-P

4. Supernatural: Alltid ;-)

5. The Stream: Jeg har holdt meg tro og fått med meg resten av The Stream. Jeg ble godt fornøyd med vinneren, som ble Thosebricks. 



6. Shameless: Denne serien har vært satt på pause en god stund da jeg ble litt lei, men nå begynte jeg på den igjen og har plutselig sett en hel sesong. Jeg har enda en sesong til gode, men jeg sparer den litt ;-)

7. The Body Finder: Bokserie skrevet av Kimberly Derting. Det ble ikke noe lesing på en hel uke i jula, så jeg har ikke rukket å lese ferdig serien. Jeg er fortsatt på bok nummer tre av fire. 

8. Kinjaz: Elsker denne gruppa. De kan virkelig å danse. Jeg har fulgt de på Youtube og Intagram helt siden jeg så sesong 8 av America's Best Dance Crew. 




9. Julebord: Var på et koselig julebord med venner. Og god mat. Masse god mat. Ble så mett. 

10. The OA: Denne tv-serien hadde jeg ikke hørt noe om før det ble masse snakk om den på radioen en dag, da alle åtte episodene av serien ble sluppet på en og samme dag. Mystisk. Så jeg måtte jo se hva det var snakk om. Og mystisk er rette ordet ja. 

11. Gremlins: En dag i jula kom jeg på at jeg måtte se denne om igjen. Lenge siden jeg hadde sett den. Liker den like godt nå som første gang jeg så den. 

11. Julebesøk: Mamma kom fra Oslo og var en uke i jula :-D 

12: Edward Scissorhands: Denne var det også lenge siden jeg hadde sett. Mamma og jeg koste oss med denne en kvld hun var her. 



13. Rogue One: Denne ble sett på kino lillejulaften sammen med mamma, min bestevenninne Heidi (Link til bloggen hennes) og søsteren hennes Anna (Link til nettstedet hennes). Jeg ble veldig fornøyd med filmen. Verdt å vente på. 

14. The Nightmare Before Christmas og Ma-ma (med Grimm og Gru): Dette er lillejulaften-tradisjon for mamma og meg. Blir aldri lei <3




15. Tre Nøtter til Askepott: Denne må ses julaften. Ellers blir det ikke ordentlig julaften :-P

16: Grevinnen og Hovmesteren: Denne må også ses i jula. Like morsom hvert år. 

17: The Revenant: Mamma og jeg avsluttet julaften med å se denne. Mamma hadde ikke sett den før. Jeg så den for tredje gang. Like bra denne gangen også. 



18. Julepønk: Også en juletradisjon (de siste fire årene). Pønkforeningen i byen arrangerer konsert (enten første eller andre juledag). 

19. Forrest Gump: Så denne kvelden etter julepønken. Finfin film å daffe til ;-)

20: Nyttårsaften: Det ble sodd og film hos beste Heidi før vi dro videre på privatfest med venner. Rolig og koselig nyttårsaften :-D 








Kommentarer

  1. Hei,
    lørdag går fristen for å nominere bøker til Bokbloggerprisen 2016 ut. Du er velkommen til å nominere bøker hvis du vil det. Her er link til mer informasjon: https://norskebokbloggere.wordpress.com/2017/01/01/nominering-til-bokbloggerprisen-2016-hvem-hva-hvor-og-hvordan/
    Hilsen komiteen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018