Soool :D

I dag ble det endelig fint vær igjen =)
Det har dessverre vært en stund med overskya eller regn, og ikke særlig varmt, så nå var det godt å se sola igjen og få litt varme i kroppen. Dette skal jeg feire med å besøke noen av verdens beste besteforeldre, nemlig min farmor og farfar. Så får boklesinga legges på hylla for en liten stund.
Flere bok vurderinger komme etterhvert da jeg har flere bøker/serier jeg vil dele. Kanskje kommer det noen filmvurderinger også.

Håper alle har en fin dag og like fint vær som vi har her :D

Kommentarer

  1. Herlig! Jeg har tilbrakt dagen med å lese, vaske gulv og ommøblert. Får få meg selv ut i sola imorgen og prøve meg på en lenge etterlengtet skogstur :-O

    Ser frem til tekster om serier, filmer og slikt :-D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018