På nett igjen

Endelig på nett igjen! Hurra! For en lettelse. Det er helt greit å være uten nett noen dager, men tre uker er for lenge. I alle fall veldig upraktisk med tanke på at omtrent alt må gjøres via nett nå om dagen. Jeg er ubeskrivelig glad for at jeg slapp å vente helt til våren med å få nett og synes det passet utrolig bra å få det ordnet til helgen ;)

Kjenner jeg meg selv rett blir jeg sittende på nett i hele kveld. Jeg har mye jeg skulle gjort. Både ting som må gjøres og ting som jeg rett og slett bare har lyst til å gjøre. Som å fortsette på manga- og animeseriene jeg holder på med online :P Eller så blir det tidlig kveld på meg. Jeg var oppe tidlig i dag (eller rettere sagt sent i natt) for å jobbe så jeg rakk hjem til montøren kom i dag. Det var ikke aktuelt å vente til over helgen ;)

Ellers har jeg lest Divergent-triologien og Strange Angels-serien siden siste bokomtale. Bokomtale på disse kommer etterhvert. Kan ta litt tid, men de kommer.


Ønsker alle sammen en riktig god helg =)

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018