Diller i april 2014

  1. Tv-serien Fringe. Hekta. Igjen. Kom ikke lenger enn til sesong 2 den første gangen jeg begynte å se serien. Nå skal jeg se alt =)
  2. Introen til tv-serien Fringe. (Link: Fringe Intro)
  3. Langhelg
  4. Påske
  5. After Eight
  6. Hjemmelaget laktosefri kremis. Laget sjokolade is med sjokoladebiter og en oreois. 
  7. Filmkvelder. 
  8. X-Men. Siden det kommer en ny X-Men film snart har jeg og godeste Heidi sett alle de seks foregående filmene. Jeg har sett alle før, men blir aldri lei :P
  9. Kinopopkorn!
  10. Drikken Battery Frsh!









11. Mangaen Bloody Monday. Jeg synes egentlig ikke at den er så innmari bra, men det er masse godt uttenkt lureri og triks som jeg blir fascinert av og som gjør historien spennende. 















12. Boka House Rules av Jodi Picoult. En sterk bok, verdt å lese.
13. Anime-serien Fairy Tail. Endelig har serien begynt på igjen! Har vært altfor lang pause, ventet en hel evighet! :P


Kommentarer

  1. Bra diller du hadde i april; innholdsrikt og kult :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi =)
      Noen går over i denne måneden også ;)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018