Diller i februar 2017



1. Bones: Hekta. Har snart sett 11 sesonger. 

2. Mac 'n' Cheese: Laget min første mac 'n' cheese :-D Litt arbeidsomt, men så nom!

3. Tegne: Tegnet første tegningen på leeeenge. 

Skrytebilde :-P



4. Gratis konsert: Wasteland Valley spilte på studentpuben. Bra musikk og flott stemning. 

5. Split: Jeg hadde egentlig ikke denne med i kinobudsjettet mitt, men når jeg fikk spørsmål om å bli med å se filmen ble det kino likevel :-P Og det angrer jeg ikke på. Filmen var bra. Og for en overraskelse på slutten! 

6. 1-årsdag: Feiret tantebarn. 

7. John Wick: Så første film om igjen og så nummer to på kino. Digger!




8. Fifty Shades: Leste ferdig de to første bøkene til film nummer to kom på kino. Så filmen på kino med beste Heidi (link til bloggen hennes). Tredje bok før vente en stund mens jeg leser noe annet. 

9. Underworld: Hadde maraton med de fire første filmene og så den femte filmen som kom nå nylig.

10. Dagstur til Røros: Fikk plutselig telefon om å komme på jobbintervju på Røros. Har aldri vært der før så det var spennende, veldig fint der. Så var jeg så heldig å ha en snill pappa som meldte seg til å kjøre så jeg slapp å dra dagen før og overnatte på hotell. 




11. Eksos: Fikk på ny eksos-del på bilen, men fant ut at det må byttes enda en del. Sukk. 

12. Roadtrip tur/retur Fredrikstad: Planen var å være hos søster med familie i vinterferie-uken, men den første natta begynte en av ungene å kaste opp, så det ble retur hjem allerede morgenen etter. Ville ikke risikere å bli liggende dårlig der. 

13. Telefonintervju: Den dagen det ble retur hjemover hadde jeg en avtale om jobbintervju over telefon. Det ble gjennomført på veien (ikke jeg som kjørte), på en rasteplass på fjellet et sted nord-øst for Rena da vi traff på stengt vei og omkjøring og derfor ikke rakk å komme oss til kroa på Koppang som planlagt. 

14. Å være syk: Det var bra det ble bestemt retur så raskt fra Fredrikstad etter at det ble sykdom der, for dagen etter jeg kom hjem ble jeg syk selv. Det er jo best å være syk hjemme. Selvsagt ble det både omgangen og skikkelig forkjølelse på en gang. Satser på at det blir en stund til neste gang jeg blir syk nå ;-)

15. Psych: Fikk endelig sett ferdig serien. Hadde en ganske lang pause da jeg ble lei. Godt å være ferdig. Hadde holdt med halvparten så mange sesonger :-P

16. Ringenes Herre og Hobbiten maraton: Det var så "lenge" siden sist så jeg måtte bare ;-)

17. Lorien Legacies: Jeg leste den første boken når den kom ut, men da jeg fant ut at serien tydeligvis var langt fra ferdig satte jeg den på vent. Nå fant jeg ut at den er ferdig og begynte på den ganske med en gang. Måtte lese første bok på nytt da (glemt for mye).




18. Matrix-maraton: Det funket så bra med filmmaraton mens jeg lå syk på det verste så kom på at jeg kunne se denne trilogien også (enda lengre siden enn Ringenes Herre og Hobbiten). 

19. The Old Curiosity Shop: Enda en lydbok av en av Charles Dickens verk. Den kjedeligste så langt for min del. Jeg klarte ikke å bli noe engasjert. Men angrer ikke på å ha hørt den. 

20. La Femme Nikita: Fortsatte på denne serien etter en lang pause. Plutselig så jeg to hele sesonger på en uke :-P









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018