Bøker sa du?


For bare fire dager siden skrev jeg et innlegg om hvor mange bøker jeg har i bokhyllene mine. Jeg hadde 358 bøker. Nå har jeg enda flere. Det har seg nemlig slik at romkameraten min og jeg var på gjenbrukstorget i går og der har de posesalg på bøker... Ups...

Men det ble ikke stopp der. Senere på dagen fikk jeg melding fra en kompis som lurte på om jeg ville ha en eske med bøker. Så var det gjort da. Jeg hadde ikke peiling på hva slags bøker det var i esken, men jeg takket jo selvsagt ja. Så nå sitter jeg her med enda flere bøker selv om jeg ikke skulle ha noen nye på en stund. Hardt liv. Haha.



Nå har jeg talt over bøkene på nytt og gjort noen justeringer. Noen av bøkene jeg fikk tak i på gjenbrukstorget var andre utgaver av noen bøker jeg allerede hadde og disse ble bare byttet ut så de endret ikke antallet bøker i bokhyllene. Andre bøker var utgaver med flere bøker i en så disse har gjort at antallet har gått ned; det har også Sageen om Isfolket gjort da jeg fant ut at jeg vil telle de som en selv om det er 2 i 1. Når jeg da legger til resten av de nye bøkene kommer det nye tallet på 371 bøker.







Kommentarer

  1. hæhæhæhæ dette husker jeg godt. Det var tider det Kine - så endte vi opp på Raubua - to ganger - og både flere poser og bøker har du fått hæhæhæhæh

    Kan ikke noe annet enn å le av oss. <3

    SvarSlett
  2. Også må jeg bare si at de bokhyllene dine er lekre <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018