Diller i september 2017


1. Wheel of Tiime: Holder fortsatt på med denne serien og vil nok holde på en stund siden det er så mange bøker og jeg er dårlig til å sette av tid til å lese for tiden.

2. Enda mer bøker: Som om jeg ikke egentlig har mer enn nok bøker i bokhylla fra før liksom... Men når folk spør om jeg vil ha en eske med bøker så takker jeg jo selvsagt ja. For en kan jo egetnlig aldri ha for mange bøker :-P

3. iZombie: Hekta. Jeg har nå sett alt som har kommet av denne serien så nå må jeg vente på nye episoder (sukk).

4. Your Name: En fantastisk fin anime-film. Jeg så den to ganger på noen få dager og har lyst til å se den enda en gang snart.



5. Death Note: Jeg har hatt en Death Note-prosjekt hvor jeg har sett alt av live-action filmer som har kommet ut. Jeg har lest mangaen og sett animen, så jeg var veldig spent på disse filmene (live-action av manga og/eller anime har jo en tendens til å ikke funke). Faktisk så funket alle filmene, utenom den nyeste som er en amerikansk remake. Men de asiatiske funket altså.

6. Teen Wolf: Da var Teen Wolf helt ferdig. Litt trist egentlig. Bra serie.



7. IT: Jeg så Stephen King's It fra 1990 om igjen som oppvarming før jeg så remaken på kino. Remaken var faktisk veldig bra.

8. Reign: Jeg så ferdig tv-serien Reign. Denne serien var litt annerledes enn jeg trodde før jeg begynte å se den. Ble ikke negativt overrasket.

9. Lenestol: Tidligere bestilte jeg meg en skikkelig lenestol og nå fikk jeg den hjem. Jeg er så fornøyd. Jeg bor i den nå (hihi).

10, Ommøblering: Slik som jeg først møblerte stua når jeg flyttet inn i den nye leiligheten ville det ikke være plass til lenestolen ved sofaen og stuebordet, så da ble planen at lenestolen skulle stå på den andre siden av stua slik at det ble en egen lesekrok der. Men så ble jeg plutselig litt rastløs en kveld og begynte å ommøblere hele stua og da fikk jeg da plass til lenestolen ved sofaen og stuebordet, så nå kan jeg sitte i den når jeg ser film også :D

11. Valg: Jeg er ikke den mest politiske engasjerte personen, men jeg er opptatt av at man må stemme så det gjorde jeg selvsagt.

12. Utvasking: Jeg var så heldig at jeg slapp å vaske ut av den gamle leiligheten, men slapp ikke helt unna da jeg endte opp med å hjelpe søskenbarnet mitt med å vaske ut et hus i stedet.

13. Brukthandel: Igjen. Skummelt. Men så gøy!

14: Fortsette på anime-seriene mine igjen: Jeg har ikke stt noe på disse seriene siden vinteren så det var skikkelig gøy å fortsette nå.




15. Lunsj med tidligere kolleger: Det er sjeldent det klaffer å få til lunsj med disse damene, men denne gangen klaffet det faktisk med to av tre. Koselig ja.

16. Øvelseskjøring: Det ble mer øvelseskjøring med romkameraten min, helt til hun sto på oppkjøringa :-D

17. The Strain: For noen år siden leste jeg bøkene, men jeg har ventet med å se tv-serien til den var ferdig så jeg kunne se alt på en gang. Nå var den plutselig ferdig så da ble det maraton.



18: Ikea: Jeg har en veldig snill pappa som gadd å bli med meg på Ikea. Jeg har for liten bil til å få med noe annet en småting så pappa var snill å kjørte (tar et par timer å kjøre dit).

19: Sofabord: Jeg skulle kjøpe nytt stuebord på Ikea (det jeg hadde ble nå for lite), men de var utsolgt for det jeg ville ha så da ble det ikke noe av. Men det ordnet seg til det bedre for same kveld var jeg heldig og vant en budrunde på et stuebord som er enda finere (billig var det også) :-D

20. Få pakket ut de siste småeskene: Etter å ha vært på Ikea fikk jeg endelig pakket ut og plassert det siste av småtingene, som tegnesaker, bilder og pynteting.

21. Maling: Jeg hadde to minikommoder fra Ikea i ubehandlet tre som jeg fant ut at jeg ville male så jeg satt en dag med det. Det var slitsomt (skikkelig pirke-jobb), men verdt det.

22. Kingsman: Ny Kingsman-film på kino så den måtte jeg jo selvsagt se. Et vennepar ble med meg å så den og før filmen var vi ute å spiste middag. Skikkelig koselig. De tok helt av og spanderte alt på meg (fordi jeg hadde hjulpet dem med litt kjøring) så jeg ble jo skikkelig bortskjemt.



23. Lysbehandling: Jeg har begynt på lysbehandling for kronisk elveblest (jeg kan skrive navnet mitt på huden min og får røde eller hvite og opphøvde striper veldig lett). Jeg holdt på med denne behandlingen for en del år siden, men kom aldri så langt at jeg vet om det hjelper, så jeg prøver på nytt nå.

24. Fargeleggingsbøker: Romkameraten min har tre fargeleggingsbøker som jeg får lov til å fargelegge i, så da gjør jeg jo det da. Har blitt hekta. Får se om hun i det hele tatt får fargelagt noe selv :-P

25. Tusjer: Jeg foretrekker å fargelegge med tusjer, som dessverre er dyrt, men jeg fant en pakke med 20 farger på salg på Norli en dag og så har jeg bestilt en pakke med 24 farger fra Ebay (billig!). Så nå skal jeg da ha nok tusj for en stund ;-)

26: Guardians of the Galaxy: To venninner og jeg så de to Guardians of the Galaxy-filmene en kveld (de hadde ikke sett den siste). de er fortsatt like morsomme.

27: Finding Nemo + Finding Dory: Jeg så Finding Nemo på nytt før jeg så Finding Dory for det var så lege jeg hadde sett Nemo at jeg ikke husket noe særlig.  








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018