Diller i mai 2018


1. Opplæring: Heftig opplæring i den nye jobben. Mye mer heftig enn de andre jobbene jeg har hatt.

2. Bleach: Måtte jo fortsette å se ferdig Bleach (igjen) når ei venninne og jeg først hadde begynt før jeg flyttet.

Bildekilde: Amazon.com


3. Fear the Walking Dead: Begynte på igjen. Kjenner at jeg egentlig begynner å bli litt lei. Men kommer nok til å fortsette å se uansett.

4. Flere helger hjemme: Fikk dratt hjem flere helger. Så godt. Borte bra, hjemme best. Ingen tvil.

5. Kino: Måtte passe på å se kino-filmer nå jeg var hjemme. For det er jo ikke kino i Rørvik... Så "Filmstjerner dør ikke i Liverpool" og Deadpool 2.

Bildekilde: IMDb.com


6. Middag med mormor: Mens jeg var hjemme måtte jeg passe på å ta med mormor ut å spise middag.

7. Cloverfield: Repeterte den første filmen før jeg så den nye. Gadd ikke repetere nummer to :-P

8. Cold Case: Roet litt ned på denne serien. Ikke fordi jeg ble lei. Bare fordi jeg ble litt hekta på andre ting.

9. Kofte: Strikket ferdig kofta mi. Den ble bra, men litt stor.

Bildekilde: Eget kamera


10. Fridager: Vi var heldige med fridager denne måneden, men dessverre fikk vi ikke fri de inneklemte dagene så det ble ikke noen langhelger hjemme.

11. The Originals: Soste sesongen som holder på nå. Helt greit egentlig. Jeg er ikke lei, men synes det passer å avslutte nå likevel.

Bildekilde: IMDb.com


12. Se film: Mye film denne måneden. Mye mer gøy enn å lese for tiden.

13. Fullføre lydok: Jeg fikk faktisk hørt ferdig Wheel of Time bok nummer 7 selv om jeg brukte meste av fritiden til serie og film.

15: Konfirmasjon: Min yngste bror ble konfirmert og jeg fikk heldigvis vært der.










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i januar 2018