Diller i februar 2016

1. Tv-serien Revenge: Snakker drama og backstabbing! Hekta.



2. Eu-kontroll: Så var det den tiden igjen. Skrekk og gru. Heldigvis var det ikke så mye galt med bilen. Nå er den i alle fall godkjent og grei. Letta!

3. Deadpool: Så denne på kino med Thomas, Heidi og ene broren min :-) Gleda meg så lenge!! Og det var så verdt det!! Awesome! Den skal jeg definitivt ha på BluRay. 







4. Tur på kjøpesenteret og Thai Box med Heidi: Det blir ikke så mange turene på kjøpesenteret, det er så slitsomt, men i februar ble det hele to turer med Heidi :-) Begge gangene spiste vi Thaimat. Nom!

5. The Graveyard Book: Denne har vært på leselisten min en god stund og endelig fikk jeg lest den! Jeg har hørt så mye om boken, og Gaiman, at jeg fryktet at jeg hadde for store forventninger, men jeg likte heldigvis boken godt :-)



6. Hellraiser-maraton: Kom plutselig på at jeg aldri så alle disse filmene og at det var på tide. jeg var usikker på hvor mange av dem jeg hadde sett fra før. Fant ut at jeg hadde sett de seks første (av totalt ni) fra før. 

7. Bursdager: I februar har hele fire slektninger bursdag, i løpet av en eneste uke. Kake! :-D

8. Children of the Corn-maraton: Enda en film-serie jeg kom på at jeg aldri fikk fullført. Så da ble det enda et grøsser-maraton. Hadde bare sett de to første fra før. Hadde ikke trengt å sett flere. Hvorfor i all verden led jeg meg gjennom ni dårlige grøssere? Jo, fordi jeg må ha sett ALT. Sukk. Etter å ha sett tilsammen atten grøssere på tilsammen fire dager, tror jeg det blir en stund til jeg ser en grøsser igjen. 

9. Crouching Tiger Hidden Dragon: Film nummer to kom ut, rett på Netflix, så da måtte jeg jo se den. Først måtte jeg repetere den første for den husket jeg ingenting av :-P



10. Naruto Shippuden Movie 7: The Last: Jeg har hengt litt etter i Naruto, så hentet meg inn igjen, og da MÅTTE jeg bare se denne filmen en tredje gang. Jeg elsker denne filmen. Det blir nok ikke siste gang jeg ser den :-P







Kommentarer

  1. Wiiih så herlig! «Hvorfor i all verden led jeg meg gjennom ni dårlige grøssere? Jo, fordi jeg må ha sett ALT. Sukk.» Hjelpes hvor jeg kjenner meg igjen :-D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018