Diller i juli

1. Dragon Ball Super (anime): Denne begynte i august i fjor, men jeg har vært litt sløv på anime-fronten det siste året så jeg har ikke begynt på den før nå. Det er morsomt å treffe Goku igjen, men det virker som at noen karakterer har fått nye stemmer som ikke helt får det til. Note to self: Google it.

2. Star Wars:  Heidi og jeg ble ferdig med Star Wars-prosjektet vårt :-D Og det på ganske kort tid.

3. Engelsfors-trilogien: jeg leste ferdig denne trilogien. Helt ok ya-fantasi, ikke noe sensasjonelt for min del. (Se omtale lagt ut 12 juli om du vil vite mer).

4. Resident Evil: Igjen. Jupp. Jeg blir aldri lei :-P Også et filmprosjekt med Heidi :-D Gleder meg til den nye filmen på nyåret!



5: The Lake House av Kate Morton: Jeg elsker Kate Morton! Jeg ble fornøyd med denne boken også :-D 

6. Roswell: Endelig fikk jeg fullført denne serien. jeg så den når den gikk på tv, men jeg fikk aldri sett de siste episodene. 

7. Snickers-is: Så godt! 

8: Pølsepizza: Heidi og jeg spiste hjemmelaget pølsepizza en av de dagene/kveldene vi så film. Så enkelt men så godt!
9. Fun Saft Mango/Lime: Hekta! hadde med på jobb hver dag en periode :-P

10: Jason Bourne: Siden det kom en ny Bourne-film i slutten av måneden måtte jeg repetere de andre filmene før jeg så den nye på kino, altfor lenge siden jeg så dem. 



11. Posesalg på bøker: Heidi og jeg kjørte en tur til bruktbutikken på gjenbrukstorget, hvor de hadde posesalg på bøker. En hel pose bøker for 50 kr! Ikke langt far himmelen :-P

12: Orion-pizza: Etter at vi hadde vært på posesalg spiste vi pizza på Orion. Kjempekoselig!  (Det ble visst noe pizza i juli :-P Whatever!) 

13: Handletur i Sverige: Pappa var snill å kjørte en tur til Sverige så jeg fikk handla inn en del stuff. Blandt annet mer Capri Sonne og vegtarfarse :-D Vi kjørte etter jeg var ferdig på jobb en fredag. Først til Åre hvor vi spiste middag og handlet alt utenom matvarer, så til Storlien for å handle resten. 

14: Besøk fra Bergen: En lørdagskveld fikk jeg besøk av ei venninne som bor i Bergen, som var hjemme i Trøndelag på ferie. Koselig å treffes å skravle ;-)

15: Cloverfield: Jeg likte ikke den filmen første gang jeg så den, men fant ut at jeg måtte repeteren den før jeg så 10 Cloverfield Lane. Det har vært snakk om at 10 Cloverfield Lane ikke er en oppfølger, og det tror jeg faktisk ikke den er, men jeg tror de to henger sammen på et vis. Spent på hva som kommer next. Det må komme mer nå så jeg får svar altså. Ellers! :-P

16: Saw: Siste dagen i juli (søndag) fant jeg plutselig ut at jeg skulle ha Saw-maraton. Dette fordi jeg aldri kom så langt som å se den siste filmen. Men siden det er så lenge siden jeg så de andre måtte jeg jo se alle de om igjen. Jeg endte opp med å se fem av syv den søndagen. 










Kommentarer

  1. Imponert over at du så fem Saw-filmer på en dag! De er jo så bra synes jeg, og passer veldig godt å se på rappen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var veldig greit å se på rappen ja! Ble lettere å henge med enn når jeg bare så de (minus den siste) etterhvert som de kom ut, uten å repetere foregående film først :-P

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018