Diller i august

Jeg har visst helt glemt å skrive diller for juli, men nå som august er over, får det holde med diller i august :P


  1. Ferie:
    Jeg har hatt ferie i hele august. Godt! 
  2. Familie:
    I ferien har jeg vært å besøkt søster med familie i Fredrikstad og mor i Oslo. Kjempekos =)
  3. Trillekoffert med fire hjul:
    Jeg kjøpte meg ny koffert før jeg dro på ferie, en med fire hjul. MYE letter å ha med seg!
  4. Skjønnheten og Udyret på Christiania teater:
    Fantastisk forestilling. Jeg kommer til å leve lenge på den. (bilder og mer om forestillingen i innlegget August-Ferietid)
  5. Tv-serien Lie to Me:
    Helt hekta! Digger slike karakterer som hovedkarakteren! 
  6. Ny bil:
    Jeg har kjøpt meg ny gammel bil :P Godt fornøyd med den :D (også bilde og mer om bilen i innlegget August-Ferietid for de som er interessert)
  7. Pappa:
    Han har vært en stor hjelp etter at jeg kom hjem fra ferie. Han har hjulpet meg med å fikse vasken på kjøkkenet og hjulpet meg med både å finne ny bil og fikse på den :D
  8. Farmor og farfar:
    Som stilte opp med verksted, husly og god mat =)
  9. Snapple:
    Har testet to nye smaker jeg ikke har smakt før: Cranberry Raspberry og Snapple Apple. 
  10. Boken Jonathan Strange & Mr.Norrell:
    Kjempebra bok. Gruegleder meg til jeg blir ferdig med den.
  11. Egen seng:
    Det var godt å være på ferie, men det er alltid godt å komme hjem til egen seng ;)

Ble ikke noen bilder denne gangen heller. Makan. Så lat jeg ble på det i disse to siste diller-innleggene (juni og august, siden jeg glemte juli...) Skjerpings til neste gang! 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018