Diller i juni

1. Mad Max: Fury Road: Denne klarte jeg å glemme på dilleri mai (!!!) Siden jeg fortsatt har dilla på den så blir den med her ;-) Den er jo bare konge!



2. Fanta: Av en eller annen grunn var jeg helt hekta på Fanta. Hadde lyst på Fanta nesten hele tiden. Smakte en ny Fanta, jordbær og kiwi, den var god den! =)

  

3. Ferie og familie: Jeg fikk tid til en liten ferie og dro da å besøkte familiemedlemmer i Fredrikstad og Oslo. Kosa meg godt! =)

4. Interstellar: Fortsatt. Så den enda en gang mens jeg var i Fredrikstad og jeg digget den like mye som da jeg så den første gangen, kanskje enda litt mer. 




5. Salg på film: Fikk tak i Interstellar på BluRay for en billig penge og en boks med fem andre filmer av Christopher Nolan.

6. Sommermorgen på Radio Norge: Jeg savner Morgenklubben på radioen på jobb om sommeren, men Lars og Johanna i Sommermorgen er gode stedfortredere. 


Kommentarer

  1. Fin fin dilleliste! Jeg har ikke kommet så langt. Har vært mer enn nok å tenke på med vakttelefonen denne uken, storesøster som holder på med flytting og The Modern Family på Netflix. Men tror jeg skal hive meg i rundt nå kanskje.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018