Diller i oktober 2016

1. The Stream: Jeg følger fortsatt med på The Stream, og de tre favorittene mine er fortsatt med :-D Spent på hvem som står igjen til slutt, alle er så flinke.

2. Fairy Tail (manga): Igjen ble det stopp i animen (vet ikke om det er for alltid eller mare midlertidig), så jeg måtte jo fortsette med mangaen. Jeg begynte helt fra begynnelsen og har nå kommet meg forbi det animen stoppet, så nå vet jeg ikke lenger hva som skjer på forhånd. 

3. D.Gray-man (manga): Fikk lest en del videre i denne mangaen også, men nå har det ikke kommet et nytt kapittel på flere uker, så jeg må være tålmodig å vente. Sukk. Håper det ikke blir for lang pause. 

4. Hiiro no Kakera: Anime jeg fikk anbefalt av en venninne. Ikke en som når topp 10, men jeg likte den godt! 




5. Westworld: Ny HBO-serie. Det har kommet fem episoder og så langt er jeg hekta.




6. Glee: Fikk endelig sett ferdig Glee. Brukte ganske langt tid på denne serien da det ble en del lange pauser innimellom. Ikke fordi serien er dårlig, men fordi den blir litt mye over langt tid :-P

7. Luther: Jeg har hatt denne tv-serien på lista mi en stund og nå fant jeg ut at den var ferdig, så da ble det Luther jeg så når jeg hadde tid til å se noe. Elsker den! Idris Elba <3 





8. La Femme Nikita: Denne tv-serien så jeg på når den gikk på tv, men fikk aldri sett ferdig alt, så nå har jeg begynt fra starten og tenker å se alt. 

9. Rett i koppen tomatsuppe: Unnet meg det til lunsj noen dager det var kaldt og ruskete vær.

10. Finvær: Vi har hatt masse finvær i oktober. Det har blitt vesentlig kaldere, men det har vært fint med masse sol :-D

11. Charles Dickens på lydbok: Fortsatt. Hører nå på Little Dorrit nå.

12. Elementdragene: Skrevet av Anniken Haga. Fikk låne de to første bøkene i serien av verdens beste Heidi (link til bloggen hennes). Det er bare de to bøkene som har kommet ut så langt, men jeg tror det blir fire bøker totalt, i alle fall en tredje. Gleder meg til fortsettelsen. 





13. Sangen Berlin: Originalt av RY X. Den versjonen jeg har dilla på er Mathea sin versjon i The Stream (link). 

14. Mathias Gundhus: Enda en som var med i The Stream. Elsker de to selvskrevne låtene hans: A Way of Being Sweet Oslo in October

15. Nye sesonger: Endelig nye sesonger i Supernatural, Vampire Diaries, Flash og Arrow! Tv-serie himmel! :-D




16. Skrekkfilm-maraton: Jeg lå hjemme syk i tre dager og fant ut at det da passet fint å se gamle skrekkfilmer. Jeg satte derfor i gang med å se de gamle Halloween-filmene. Siden det da var bare ca en uke igjen til Halloween kunne jeg like gjerne fortsette med skrekkfilmer, så jeg begynte på A Nightmare on Elm Street-filmene etter det. Det endte opp med at jeg, innen sengetid på Halloween, hadde sett ferdig alle de gamle film-seriene Halloween, A Nightmare on Elm Street og Friday the 13th. 

17: Kabal: Noen av skrekkfilmene jeg så (mest Friday the 13th-filmene) var ganske kjedelige så jeg satt å spilte kabal på pc'en mens jeg så filmene. Ble ganske hekta på TriPeaks :-P







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018