Diller i mai 2016


1. Deadpool: Å se Deadpool igjen. Med beste Heidi. =) Filmen var like bra denne gangen også!




2. Pakking: Flyttet i midten mai, så var mye pakking. Ble ikke så mye tid til film, serie eller lesing.

3. Harry Hole: Men etter jeg hadde fått flytta ble det endelig mer tid til å lese Nebø igjen.


Jo Nesbø



4.Fridager: Med all den pakkingen og ordningen i mai var det godt med de helligdagene vi hadde. Spesielt godt var det at både mandag 16.mai og tirsdag 17.mai var fridager. Itillegg tok jeg fri et par dager, selve flyttedagen og dagen etter, som var torsdag 12.mai og fredag 13.mai, så jeg hadde nesten en uke fri. Og det trengte jeg, for det tar på å flytte, men nå er alt endelig på plass! :-D

5. Sangen Påfugl av Karpe Diem, featuring Maria Mena: Denne gikk en del på repeat under pakkinga. Link til live fremføring, Nobelkonserten 2012: Påfigl - youtube  

6. Footloose: Etter at jeg så Dirty Dancing forrige mpned hos Heidi fikk jeg skikkelig lyst til å se Footloose og Flashdance. Så jeg så Footloose en dag før jeg pakket ned pcen. Jeg så også remaken noen dager senere. Den var ikke like bra :-P




7. Moulin Rouge: Denne filmen har jeg grini til mange ganger. Det rant faktisk ingen tårer denne gangen, men jeg måtte bluke hardt et par ganger. Den er så fin! Og så trist!

8. Utpakking: Det beste, eller rettere sagt: det som er minst blæh, med flytting er utpakkinga. Det er jo faktisk nesten litt gøy. Å finne ut hvor en skal ha ting, se om det blir bra, gjøre det nye hjemmet til sitt. 

9. Sodd og Flashdance hos Heidi: Ingen av oss er særlig opptatt av 17.mai så vi bestemte oss for å spise sodd og se Flashdance. Ikke noe stress og mas, bare kos. Det var perfekt =) 




10. Første sykkelturen på flere år: Det ble faktisk på 17.mai, nedover til Heidi og så hjem igjen. Jeg var sikker på at jeg kom til å dø, men det gikk overraskende bra (jeg eier ikke kondis). 

11. Utvasking: Fikk vasket ut den forrige leiligheten og levert nøkler. Digg! 

12. Vampire Diaries: Egentlig så er jeg litt lei, men jeg er ikke det likevel (lol). Jeg klarer ikke slutte å  følge med på serien. 




13: Supernatural: Denne serien blir jeg nok aldri lei. Som vanlig hater jeg sesongavslutningen til Supernatural... Altså, jeg hater at jeg må vente fordi jeg vil vite hva som skjer videre nå-med-en-gang! 


Jensen Ackles aka Dean <3



14. Salat: Flere dager har jeg gått til kantina og kjøpt meg salat til lunsj i stedet for å spise knekkebrød (som jeg pleier). Så godt! 

15. Ny sofa: Jeg fikk dessverre ikke med meg sofaen min da jeg flyttet (den ble for stor) så jeg måtte kjøpe ny. Det var jo selvsagt ganske så lang ventetid på den nye, men jeg fikk 20 % rabatt og ble godt fornøyd da den endelig kom, litt over to uker etter at jeg hadde flytta. 

16: Grilling: Det ble hele to grillkvelder i mai. Masse god mat og godt selskap.

17. Selge og gi bort ting: Når en flytter oppdager man hvor mye ting en har. Aaaaltfor mye. Så jeg solgte en del ting, ga mye klær til Fretex og noen kopper og sånt til Raubua på gjenbrukstorget. 

18. Game of Thrones: Jeg er så glad for at serien begynte igjen. Ett år er altfor lenge å vente! Jaja... Jeg fikk også kjøpt fire av de fem (så langt publisert) bøkene billig og på engelsk :-D



Kommentarer

  1. Så fiiiiiin dilleliste! Ble rent glad av å lese! Jeg tror jeg må begynne å skrive ned dillene mine igjen. Jeg slutta nemlig for jeg ble litt lei av å skrive innleggene (men ikke lese andres!) men kjenner jeg må begynne igjen gitt. Du inspirerer altså. Digger bildene du har lagt ved :-D Spesit det av Dean og Sam :-D LOL

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :-D Koselig å høre :-D
      Jeg blir veldig glad hvis du begynner med diller igjen for jeg synes alltid det er gøy å lese dillene dine!
      Hihi, ja, det bildet av Dean og Sam var morsomt! Tror jeg må finne flere sånne morsomme bilder av dem til senere diller. Supernatural blir nok med i dillene for oktober ;-)

      Slett
    2. Ja takk til flere Sam og Dean-bilder! :-D

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018